Dragi pescari,


Dragi pescari,am creeat acest blog in sprijinul pescarilor amatori din Mizil si din toata tara, pentru a-i ajuta in "lansarile" lor spre marea captura...
Cu acest blog o sa incercam sa dam cat mai multe detalii despre locurile unde am pescuit, informatii despre scule si unelte de pescuit, tehnici de pescuit si nu neaparat in ultimul rand "povesti pescaresti" cele mai multe fiind adevarate...
Cu aceasta ocazie fondatorii forumului pescarilor din Mizil doresc sa multumeasca tuturor care i-au sustinut in aceasta actiune.

Fir intins!

contact: forumulpescarilordinmizil@yahoo.com

luni, 21 iunie 2010

Pescuit la somotei


Locatie: Bucuresti, Lacul Tei

Taxa: gratis

Scule: doua lansete cu forfac si ace pentru caras, undita 6 m ac mic

momeli: viermusi si rame

Ca orice pescar amator care doreste sa se relaxeze, m-am hotarat sa ma duc la o partida de pescuit care din pacate nu a durat decat 2 ore din lipsa timpului.

Partida a inceput cu pregatirea sculelor si achizitionarea momelii si binenteles a momelii pentru pescar(4 buc. doze bere-din cauza sa nu fac publicitate nu specific decat ca era blonda). A urmat lansarea, potrivirea scaunelului si deschiderea berii. Cam atat cu pregatirea ca bambina a inceput sa se miste. Si iata ce apare....

una bucata somotei(nr.somn african) si dupa aceea alta bucata. Nici cu undita nu am dat gres.

Dimensiunile capturilor nu depaseau 10 cm dar amploarea cu care imi atacau momeala aproape ca m-au coplesit.

In final m-am hotarat sa eliberez prada (30-40 buc) in speranta ca vor creste in dimensiuni ca pana la urma asta este pescuitul sportiv.

In discutiile purtate cu ceilalti pescari de pe balta am reusit sa le smulg informatia ca " ar iesi niste chiftelute extraordinare din somotei".

Fir intins!

Pescarul Amator

Articol citit de counter ori

3 comentarii:

  1. Dupa marimea capturilor si dispunerea mustatilor,ar fi mai degraba somn pitic(Ictalurus nebulosus).Parerea mea..

    RăspundețiȘtergere
  2. mai taie din ele dale dracu

    RăspundețiȘtergere
  3. parerea mea este ca ar fi bine sa nu-i mai eliberati deoarece este o specie invaziva si reprezinta un real pericol ptr speciile autohtone (ajungege repede la maturitate sexuala, eclozeaza mai repede si consuma icrele celorlalte specii)
    ...intradevar nu este somn african
    P.S. : Felicitari ptr blog !

    RăspundețiȘtergere