Dragi pescari,


Dragi pescari,am creeat acest blog in sprijinul pescarilor amatori din Mizil si din toata tara, pentru a-i ajuta in "lansarile" lor spre marea captura...
Cu acest blog o sa incercam sa dam cat mai multe detalii despre locurile unde am pescuit, informatii despre scule si unelte de pescuit, tehnici de pescuit si nu neaparat in ultimul rand "povesti pescaresti" cele mai multe fiind adevarate...
Cu aceasta ocazie fondatorii forumului pescarilor din Mizil doresc sa multumeasca tuturor care i-au sustinut in aceasta actiune.

Fir intins!

contact: forumulpescarilordinmizil@yahoo.com

joi, 24 iunie 2010

Ştiuca din Prundu


Locaţie:
Piteşti, cartier Prundu

Momeli, artificiale

De mult mă bătea gândul să mă duc la pescuit pe Argeş. Auzisem de capturi frumoase pe acest râu care scălda malurile Piteştiului. Aşa că într-o sâmbata m-am hotărât să-mi încerc norocul. Mi-am luat inima în dinţi şi sculele din magazie şi “ pe cai” pardon pe dacie( că doar stau la Piteşti patria daciilor).

Mi-am ales locul “cu grabă” să nu se ocupe, dar se pare ca nu a fost un impediment…..

După “lupte seculare” de 20 de minute in jurul orelor 12 AM REUŞIT! Celelalte capturi anterioare nu fuseseră de mare importanţa…undiţa şi-a jucat rolul ei, dar nesemnificativ faţă de ce urma….

În timpul luptei “cu monstru’ ” de multe ori am crezut că băţul sau mulineta cedează( că doar era cumpărată din piaţă pe “câtiva lei”- erau “greice-i corect) dar se pare că am avut noroc şi am primit şi un ajutor…Negrii căţeaua mea era alături de mine(ca întodeauna).

După acele momente de nesiguranţă pe care fiecare pescar adevărat le-a simţit de mai multe ori în viaţă iată ce s-a ivit:

În acele momente am mulţumit în gând vânzătorului “de chinezării de la care mi-am achizitionat uneltele…..a meritat toţi banii.

Euforia m-a cuprins brusc şi ceva din mine nu am mai putut să stau pe Argeş.

Am plecat, oprindu-mă la un prieten care stă în zonă. Acolo am făcut şi pozele.

Din discuţie în discuţie, din bere în bere prietenul respectiv mi-a spus că a pescuit şi el un fitofag asemănător cu câteva luni mai devreme , un pic mai mare ce-i drept, folosind momealaportofel” :

Aşa că seara a trecut repede, berea a curs iar noi nu am reuşit să pregătim ştiuca aşa cum trebuie (la cuptor cu garnitură) nevoindu-ne la un mic grătar:

Ca să închei în spirit pescăresc prietenul la nevoie se cunoaşte….

Totuşi vreau să menţionez că din motive de securitate am acoperit feţele pozelor.

Toate cele bune,

Ion

Articol citit de counter ori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu